Sarees şimdi şöyle sizi çok iyi anlıyorum bende bu korku 15. Haftada falan geçti her kontrole korkuyla gidiyordum acaba kalbi atiyor mu diye… doktorum bi konuşma yaptı benimle o cok iyi geldi. Sonra tevekkül haline geçtim. Bana bu korkunun bir sonu olmadığını, doğduktan sonra da bebeklik çocukluk döneminde de herkese her şeyin olabileceğini bu korkuyla yaşanmayacağını vs söyledi. Allah’a emanetiz hepimiz yapacak bir şey yok. Ben bu süreçte hareketlerime dikkat ettim, iyi beslendim, dar kıyafet giymedim bi de tavsiyem düşünmemeye çalış başka şeylere odaklan forumlarda çok gezme tedbir bizden takdir allahtan stresin fazlası zarar oluyo o yüzden kafanı dağıtmaya çalış