Fi557 Korkma canım üstesinden gelirsiniz benim de ilk doğumum olacak, ben de eşimden başkasını istemedim. Uzmanlar da kalabalığı çok uygun bulmuyorlar, önermiyorlar. En fazla belki annemi alırım o da emekli hemşire olduğundan bilinçli davranacağını düşündüğüm için alırım. Doğum odasında bağır çağır bir sürü insan sesi, nefesi bence çok gereksiz. Korkma, eşin destek olacak biriyse her şey yolunda gider…