Sevgi3838 Eceeeeemmm ya ne güzel. Analı babalı büyüsün inşallah. Benimde ilk bebisim 2900 dogmustu. Hemen toparlıyorlar merak etmeyin
Healthywealthyrespected mmmm06 doktorum teklif etmedü ben de sormadım ama suni sancı için bebeğin kanala ilerlemiş olması gerekiyor sanırım