Eceeeeemmm Yarın kontrolüm var Plesantam eskidiği ve bebek kilo aldığı için doktor beklemeyelim artık dedi kendi sancım var biraz nstde de çıkıyor ama yeterli değil nişanım falanda gelmedi çatı muayenesi yarın yapılacak ona göre suni sancıyla başlatacak sizce suni alıp normal doğumu denemeli miyim yoksa direk sezaryen mi isteyeyim herkes suniye çok zor diyor kafam çok karıştı 😏
Sevgi3838 Eceeeeemmm merhaba bende 39+3 deyim. Plesenta neden eskir ki acaba. Bebeğiniz kac kilo dedi doktor
Zarifbblog Eceeeeemmm denemeden bilemezsiniz burada suni alıp 5 saatte doğuran da gördüm ben gibi 36 saat suniyle zorla açılma olup doğuran bende oldum. (Rabbim bir daha zor bir doğum vermesin en kolayından sağlıklısından olsun inşallah) Yani demem o ki her vücut farklı her doğum kendine özgü🥲🥲
Tugceelanaz Eceeeeemmm Sunı sancı kendi sancınızı destekliyor sonrasında gelen zaten kendi sancınız olcak . Kendi sancın neyse o da aynısı bir farkı yok. Lütfen saçma sapan konuşan insanlara kulak asıpta kendinizi korkutmayın. Kim niye bilerek size işkence yapsın. Doğum bu sonuçta ,kendi sancın da aynı şekilde zorulucak hiç alakası yok yani Sağlıkla gelsin 🌸
Mrvsmt2502 Eceeeeemmm suni sancı burada fazla büyütülüyor ben aldım benim doğumumu kolaylaştırdı zaten sancım vardı ama düzensizdi onu düzenli hale getirdi 5 saatte doğurdum. Dayanılmayacak bir ağrı değil yani sizin sancınıza ek ilave bir sancı değil. Kendi sancınızla ne hissedecekseniz suni ilede onu hissedeceksiniz fazlasını değil merak etmeyin. Yatmayın devamlı hareket edin açılmanızı hızlandıracak şeyler ypın belinize sıcak su tutun mesela. Genelde ağrı dayanışmayacak gibi olanlar yatarak ağrı çekiyor
Zarifbblog Eceeeeemmm bir gün önce nişan sonraki gün suyum gelince gitmiştim alttan muayenede 1cm dediler 1 gün boyunca 4 cm açıldı onxa suniye başka işlemlere rağmen bence kendi sancım olmadığı içindi. Bir de ilk doğum olunca korktum falan gerildim ay bilemiyorum inşallah ikinci doğumum güzel geçer 😂😂😂
Healthywealthyrespected Ben olsam suni isterdim kaç saat olursa olsun çekerdim çünkü çok iri bir bebek değil. Benimki 3,800 dü geçen hafta ve dr suni vereyim dese tamam diyeceğim ama bence en iyisini siz bildirsiniz kendinizi tanıyan sizsiniz umarım her şey güzel olur
Eceeeeemmm Healthywealthyrespected bir çok kişi kötülüyor yarın doktora tekrar danışacağım inşallah sağlıkla kavuşurum
Healthywealthyrespected Eceeeeemmm ben ikisini de deneyimlenmiş bir anneden arasında bir fark göremedim diye yorum okumuştum ama sadece suni sancı alanlar genelde kötülüyor
Demetmila Eceeeeemmm İlk çocuğumu suni sancı ile doğurdum. Doğum öncesi ağrı var ama dayanma eşiğinize bağlı. Doğum anında gerçekleşti mesela.
mmmm06 Healthywealthyrespected doktorunuz dogum ile ilgili bir sey dedi mi 4000 e az kalmis sezaryan mi ollacak .
Sevgi3838 Eceeeeemmm ya ne güzel. Analı babalı büyüsün inşallah. Benimde ilk bebisim 2900 dogmustu. Hemen toparlıyorlar merak etmeyin
mmmm06 Healthywealthyrespected peki hiç suni sancı düsünmüşmüydünü, büyümeden bu kadar 38 haftanın başında falan . Ya da doktorunuz demis miydi . Bnmde önden gidiyor bu hafta 37 dolacak . Doktora suni sancıyı kendim teklif etmeyi düsünüyorum daha fazla büyümeden ama oluyor mu kabul ediyorlar mi bilmiyorum
Healthywealthyrespected mmmm06 doktorum teklif etmedü ben de sormadım ama suni sancı için bebeğin kanala ilerlemiş olması gerekiyor sanırım