Turuncukadin 1Ali yaaa özlersin tabi ki o kadar güzel bir yer ki her ilçesi ayrı ayrı güzel. Ben Ortaca’dayım☺️
1Ali Turuncukadin evet oraların verdiği sakinlik huzur hiçbir yerde yok, denizin ormanın içinden çıkıp sanayinin ortasına düştüm😂🤦🏻♀️
Selim_Alparslan Turuncukadin Muğla cokkk güzel ya. Geçen sene bodrum, Marmaris vs her yeri gezdik 10 gun kalmıştık bayramda. Şimdi gebeligim biraz sıkıntılı o yüzden evdeyiz
Kivircik01 Turuncukadin kııız inşallah bana da nasip olur gidip görmek en çok Datça’yı merak ediyorummmm
yeni_anne2 Kivircik01 az kaldı huni takmaya kızım çok aşırı huzursuz uyumuyor 🤦♂️asla ne yapiyimm ayakata uyucamm neredeyse