AnayimBenAna_ Kivircik01 lohusalığın 14. Gününde anam anam canım anam yanıma geldi çay içiyoruz 😂 sen napıyosuun
Kivircik01 AnayimBenAna_ oiyyy afiyet olsun taze anne ikinci gebelikti gerçi senin 🥰 bende işler bitti oturdum birazz dedim bakim bizim kızlar napıyor 🤗
Turuncukadin Kivircik01 mükemmel ötesi bir memleket. Ankaralıyım ama Muğla’da yaşıyorum ve iyi ki diyorum hep🥰 Ankara’ya doğuma gidiyorum gibi bir şey şimdi😅
AnayimBenAna_ Kivircik01 ay iş güç yok valla bebekle uğraşmaktan eve vakit kalmıyor 😂 karnımı doyurup kahve içince şükrediyorum 😂 benim işler bitmiyo büyük kızım sağolsun
1Ali Turuncukadin muğlanın neresinden 🥹 14senem geçti Bodrum’da evlenince kocaeline gelin geldim o kadar özlüyorum ki
Selim_Alparslan Turuncukadin Muğla cokkk güzel ya. Geçen sene bodrum, Marmaris vs her yeri gezdik 10 gun kalmıştık bayramda. Şimdi gebeligim biraz sıkıntılı o yüzden evdeyiz
Kivircik01 Turuncukadin kııız inşallah bana da nasip olur gidip görmek en çok Datça’yı merak ediyorummmm
Turuncukadin 1Ali yaaa özlersin tabi ki o kadar güzel bir yer ki her ilçesi ayrı ayrı güzel. Ben Ortaca’dayım☺️
1oglanannesi Kivircik01 ne önericez şimdi ? Anlamadım bacım can sıkıntısından açtın postu her halde🤣😔