FnurGokcan aynen banada bir doktor arkadaşım söylemişti. Özellikle kız çocuklarını geç söylüyorlar yüzde elli kız filan diyorlarmış. 15 hafta tamamlanınca sonradan kesin kız diyebiliyorlar. Tabi doktordan doktora da değişiyor bu durum hepsi öyle yaklaşmıyor konuya