Papatyapapatya Burcuu8997 ben 13+2❤zaman gecmiyor...havalar sıcaklasa insan çıkar bi yürüyüş yapar...soğuk hiç sevmiyorum...vede bu kış bitmek bilmiyor...
ozgurhayalim Defnewww doktor kıza benziyor dedi canım ama bacakları açmadı. Kemik yapısına bakarak söyledi sanırım 😊
Nurseymanur Duyguxx cinsiyeti ne zaman ögrenebilecegine daır doktor bir şey dedimi acaba bende aynı durumdayımda
Findk9227 fancy son adet tarihiniz neydi acaba bende 12+4 ama son adet tarihimi o zaman kaydetmemistim 14 kasım diye hatırlıyordum sizin de 14 kasım mi
seyma281015 12 haftalığım ikiliyi yaptırdık ama hiçbirşey söylemedi doktor🙄 meraktan ölmezsem iyi. İkinci Benimde 😂
SevcanKumluca Bende 14+5im hangi zamanda denk geliyor bilmiyorum ya Temmuz ya Ağustos 🙈 Cinsiyetimizi öğrenemedik hala göstermiyor minnak bu hafta gideceğiz inşallah gösterir 🥰
Fatossngr SevcanKumluca şuan şoktayım instgramdan 3 sene falan önce takipleşiyorduk seninlee😱hatta bazen arada kullanıcı adına ismini yazdığım aradığım bile olmustur 😂 burada sana rastlayacagım aklıma gelmezdi gözün aydın çok mutlu oldum canımmm🥰🥰