Tazeanne1402 benim yumurtlama tarihim çok erkendi , reglimin başlangıcından 9 gün sonra yumurtlamıştım, 4+1 de keseyi gördük 5+1 de de vajinal ultrasondan kalp atışı duyduk ama az duyuldu epey uğraştı doktor 😊 yumurtlama tarihi meselesini ondan yazdım genelde olandan bir hafta daha büyük oluyor benimki diye kese boyutu falan da öyle çıktı 🙏🏻 yarın tekrar gideceğim karından duyabilecek miyiz merak ediyorum 🙏🏻💖