haticegokhan4714 Merhaba benim de son adet tarihim 1 Mart test ikinci çizgi silik çıkıyor ikinci çocuğumda aynı tarihlerde test yapmıştım net çıkmıştı çok merak ediyorum var mı anlamadım kasıklarım çok agrıyor göğüslerim sert ve aşırı beyaz akıntım var bunlarda belirti sanırım çok şiş bide göbegim
Bglmmrn Sevgiiss bat 4 nisan dün erken gebelik yaptım bebetime negatif çıktı ama çokta güvenmiyorum o markaya geçen ayda pozitif çıkarmıştı çünkü oyuzden günümü bekliyorum
Xhal Merhaba Geçen ay 5 inde oldum , bu ay program 1 i gösteriyor ağrım var gögüs uclarım bu ay şiş ama adet olacak gibiyim bu ay rahim filmide çektirdim benim bi tüpüm sıvı dolu , doktor hamile kalabilirsin dene dedi ama bilmiyorum ,
Elifezgi35 Bat 7 bugün prodoctor test yaptım silik 2. Çizgi çıktı bir de kaset test yaptım onda da silik 2. Çizgi çıktı
Xhal etkafa kaset test bende yaptım 2 gün önce ama sabah idrarı ile değil çıkmadı , çıksa normal teste de çıkıyo demekki erken gebelik testleri de çok pahalı
Elifezgi35 etkafa kac aydır o kadar çok kuruma çizgisi ve ve hatalı test gördüm ki canım hala inanamıyorum 😊
Kivircik01 etkafa kuşum merhaba , benimde bat 7 gösteriyor uygulama ( düzensiz ) inşallah ikimizde de vardır 🙏🏻
uzlet Sevgiiss bnm de 3 mart beklenen 3 Nisan. Dün test yaptım negatif. Bu sabah da peçeteye çok azıcık bi lekelenme gördüm sanırım adet olcam
Mucizeem__ Sevgiiss son 5 mart benimde çok fazla sancım var karnım patlicak gibi bakalım beklemedeyiz 😬🫂
Sevgiiss Mucizeem__ benim testlerim pozitif ama kan vermiyorum korkuyorum inşallah güzel haberler alırız