Merve-metin maşallah seninkide hiç mi sevmemiş yerini😂😂 ilk oğlumu da ben gebelik zehirlenmesinden kontrole gittiğimde yatış berilip suni ile doğurmuştum 38+1 de bunda da dünden beri tansiyonum bitık yüksek çıkıyor o da korkuttu beni aynı şeyleri yaşamak istemiyorum yoldayım gidyorum bakalım hayırlısı