Geleneksel1anne evet turuncu saçlı ☺️ O kadın çok iyi takip ediyorum keşke herkes onun gibi olsa, sizin durum şanssızlıkmı desem ne desem bilemedim YAni doktorlarımızın veya ebelerimize birşey diyemem demek istemem onların işide zor ama her açıdan yardımcı olmaları gerek sadece doğurtmakla olmuyor malesef bu şey şans işi sanırım denk gelen veya geleceğimiz doktor veya ebe iyi olması lazım bunu okullarda öğretmiyorlar sanırım bilemiyorum sıkıntı ama sağlıklı bir şekilde doğmasına sevindim umarım birdahakinde iyi birine denk gelirsiniz 🙏🏻☺️