1tugii ya norml doğum öncesi zor ama doğumdan sonra hemen ayağa kalkabilme özelliği çok gzl kimseye ihtiyacım olmadı oturup kalktım gece çocuğuma desteksiz bakabildim dikiş süreci erken bitti ama savcıya gelecek olursak oğlumda ilk doğum da korkum yoktu taki suni diyene kadar suni sancı beni korkutu bana göre kendi sancın ile doğurmak dha iyi suni brz ve daha ötesi zorluyor yalan söylemiyecm çok çığlık attım bağırdım ama 10 cm açıklık sonrası brz çığlıkları bastırıp iki ıkınmada oğlumu kucağıma aldım benim oğlum kilolu Bi bebek olduğu için doğumda beni zorladı kisi esnasını hissetmedim vajinadan uyuşturdukları için dikiş sırasında da sdce karıncanın üzerinden geçişi gibi hissettim oğlum d0nyaya geldiği an tüm ağrı sızı son buldu ertesi gün birz dayanılmaz dikiş ağrım vardı hemen ağrı kesici iğne yaptılar ztn ondn sonra olmadı Bi dha ağrı sızı şimdi ikinci bebeğime hamileyim tekrar norml doğum istiyorum ama bu sefer bildiğim için herşeyi birz korkuyorum açıkçası ama herşeyin başı sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz