Nckl Çok şükür bizim ayımızdayız. Bu ay Allah evlat isteyene evlat, sağlık bekleyene sağlık, benim gibi doğum bekleyene de hayırlı kolay doğumlar nasip eder inşallah 💕
elifuslu1002 Nckl çok heyecanlı endişe , korku , mutluluk her sey var şuan 2. Doğumum gün geçtikçe çok stres oluyorum Allahim hayırlı dogunlsr nasip etsin inşallah.
Moomtoobee Nckl ayy evet benimde doğumum bu ay çok heyecanlıyım 🥹😍 eşimin de doğduğu ay evlendiğimiz ay ve şimdi bebeğimizin doğacağı ay 😍🥰😘
Ecemesen Nckl 37+3 den selammm her an doğurabiliriz evet bizim ayımız geldi çokk amin rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin ve kolay doğumları olsun evlatlarını sağlıkla kucaklarına alsınlar inşallah 🙏 ☺️🥲
m_mervee elifuslu1002 aynen bende bu durumdayım 🥲 heyecan korku mutluluk gerginlik stres ilkine göre kolay geçecek mi iki çocukla beraber evi idare edebilecek miyim kafam çok dolu 🙂
Eyluleyluleylul mellikenur ahahah bunu doktoruma sorduğumda bana öyle bir gülüş atmıştı ki çok bozulmuştum beni anlamıyosunuz benim ağrı eşiğim yüksek doğururum falan yanlışlıkla demiştim daha çok gülmüştü öyle bir anlarsın ki doğumun başladığını şüphen olmaz demişti öyleymiş 🤣🤭🤭 anlaşılıyor hiç merak etme
elifuslu1002 m_mervee beni en çok ben hasyamedeyken oğlum napacak inşallah gece uykusunda doğururum falan diye dua ediyorum yani bensiz zor duran bir çocuk kimseye emanet edemiyorum paylasamak istemiyorum oğlumu annelik işte offf çok fazla stresliyim bu stresle ya doğururum ya geç doğururum
m_mervee elifuslu1002 evet bir de o düşünceler var tabi bende çabucak doğurup yatış olmadan taburcu olup evime dönmek istiyorum 🥲 bir de dikişsiz bir doğum yapıp hemen toparlanıp iki çocuğuma da bakacak duruma gelmek istiyorum
Sehnur elifuslu1002 benim gibi düşünen biri bende kızım uyurken doğururum inşallah diye dua ediyorum hep bensiz uyumaz da akşam kimseyle durmaz çok zormuş ikinci hamilelik ilkine zor diyordum da öyle olmuyormuş 😊
Basakmustafa elifuslu1002 yaaa bu beeeeen 🥹 Bir kızım var ben de gece uykusunda doğurayım diyorum resmen. Ertesi gün de var olayım 🥹
Fatoana Ben de kendimi nisan annesi olarak görüyorum manifestim bu yönde nisan sonuna doğurmak istiyorum normalde mayıs başı 40. Haftam. Nuhuhahahhaha
hibio12 Fatoana ikimizin aynı hemen hemen benim de 10 mayısta 40 haftam bitiyor. neden se 20-30 nisan arasında gelecekmiş gibi hissediyorum baştan beri
Cansu_Demirtas Fatoana aynı günüz sanırsam bende mayıs sonu 40 hafta nisan sonu benim dogum gunumde gelirse çok sevinirim inşallah saglıkla kucagına alır herkeslerrr🙏🏾🥰
Nergizos Ecemesen ben de bugün 37+0 im. Sezaryen için gün verecek Dr ama bayram tatili nedeniyle randevum iptal oldu. Sizin belli mi
Minikmucizemmm26 Haftadan selamlar 🌸 9 ya da 10 Nisan gibi son kontrolüm var bakalım doktorumuz ne zamana gün verecek 23 nisana kadar kalmaz dedi ama artık bana da ufaktan doğurma perileri geldi bu pelvik ağrıları yüzünden gece yattığımda sağa sola dönemiyorum. Otursam kalmak istemiyorum kalksam oturmak istemiyorum 🙈
Nckl Minikmucizemmm26 ben de 36 dayım en geç 21 nisanda alırız dedi. Sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallah 💖
Kbr_2019 Minikmucizemmm26 benimde 35+6 bugün 17-18 nisan gibi alırım dedi oysaki ben 23 nisandan sonra kızımın gösterisini izleyip öyle doğurmak istiyordum
Ayssu98 Nckl Nckl 38. Haftadan selam anneler 🌸 inşallah hepimiz hayırla sağlıkla kolaylıkla kucağımız alalım beybilerimizi 💖 zaman yaklaştıkça stres heyecan merak hepsi bir duygu yoğunluğu oluşturuyor 🥲 Annelik en çok ne deseler sabır ve fedakarlık derdim 🧚🏻♀️
anne890 Ayssu98 ayy bende 38+2 oldum şuan hem bel ağrısı hem kasılma hem bebeg aşırı aşağı baskı yapıyor aglicam artık doğurmak istiyorum diye yaa sizde varmı belirti
papatyakiz34z anne890 bnmde 38 +1 aynıyız ya 🥲 dün gittim sancım var gbiydi adet sancısı gibi ve düzenli hastanede geçti sancım . Yinede sabah aç gel dedi 12 den sonra bişi yemedim .acilde baktılar ya heralde doktorda bakıcak iyiym ama hemen almaz heralde sezeryana dimi 🫥 2. Gwbeliğim ilkinde bebek cıkıyodu sıkıştı normal doğuramadım 39 .haftada dogurmuştum. Allah hepimizin kucagına sağlıkla bebeğini almayı nasip etsin 🌸
BetulSahin5444 Çarşamba günü üçüncü sezeryan olacak bu akşam çok duygusallastim ağladım 😔 Çok karışık duygular içindeyim