husna_tmt benim 4 haftalık son adetime göre. beta da 4718 ama karnımdan bakıldı kese göremedi doktor. vajinadan da ben korktum yaptıramadım. dış gebelik mi bu
Iremorhan123 husna_tmt Canım benim rahmin geriye doğru 12 haftaya kadar hep vajinal bakıldı karından gözükmedi seninde öyle olabilir. Ayrıca zayıftım baya
Esma006 husna_tmt 8.haftani bekle karın yağın da çok olabilir beta güzel artmış dış gebelik değildir sanmıyorum bide kontrole giderken bol su içerek git
Melos26 husna_tmt erken dollendigi için yüksek olabilir. Benim arkadaşım 3000lere çıktı dış gebelikmiş sonra düşmeye başladı. Vajinal ultrason korkulacak birsey değil benim 11.haftaya kadar hiç karindan bakmadi bile gozukmeyecegi için
mrp2023 husna_tmt bence normal, 7000 lere geldikten 4 gün sonra gittim doktora karından minicik bi kese görünüyordu
husna_tmt Pembe_bulut normal mi yani? beta çok yüksek ya herkes 2000deb sonra karında gözükür demiş benim 4000 diye endişe ettim
dunnobeck Karından görünmeyebilir, benim 2000’lerdeyken vajinal ultrasonda görülmemişti ve yaklaşık 5 haftalıktı
husna_tmt dunnobeck beta değeri neye göre artıyor acaba? ben 4 haftalık ama beta yüksek çıktı. nasıl olacak böyle aklım çok karışık çok tedirginim
Weenie dunnobeck sonra oldumu varmıymışş Bnmde beta 2700 ve şuan kürtaj için ameliyat sırası bekliyorum 6 haftalık 😢
Leyla210 husna_tmt beta yükselişi kişiden kişiye değişiyor. Benim beta 10400 dü göremedi keseyi karından, 15 haftalık oldum bugün.
husna_tmt Esma006 ben zayıfım 50 kiloyum çok suda içtim ama niye böyle oldu anlamadım ki. geceden beri uyuyamadım
Esma006 husna_tmt başlarda bende böyle oldum heyecandan dediğim gibi ya geç döllenme yada küçüktür daha
Opmiyimgebeyim Benim 5-6000 lerde bile görülmemişti ne alttan ne üstte. Beklemek zor biliyorum ama iki hafta sabredin. İki haftaya çok güzel görünür🫠♥️
husna_tmt Opmiyimgebeyim Opmiyimgebeyim inşallah öyle olur gerçekten çok stres oldum zaten 2 buçuk senedir bekliyorduk o kadar ümidim gitti ki hevesim kalmadı hiçbir şey yiyip içemiyorum sadece ağlıyorum
dunnobeck Weenie Özelde gittiğimde görüldü 2 gün sonra ama siz neden kürtaj sırası bekliyorsunuz kaç haftalıkken görülmedi?
Leyla210 husna_tmt yok canım alttan baktırmadım bile 2 hafta sonra gel dedi. Senin gibi içim içimi yedi 2 hafta bitene kadar, sonunda gidince hem bebeğimi hem kalp atışını duydum 🥰