senem-yabaci asya1010 karnabahar olduk biz 28+2 bakalım. 22 Haziran görünüyor ama sezaryen olacağım için 10 12 Haziran gibi olur büyük ihtimalle. Eşim de 22si olsun yengeç olsun diyor 😂😂 ikisi bir olup çileden çıkarırlar artık beni