Atlassmomy asya1010 şuanda sat 30 haziran gösteriyor ama doktorumla henüz görüşmedim bebeğim doğum pozisyonuna girdimi bilmiyorum 12 nisanda kontrole gidicem belki o zaman yorum yapar :) sizin belli mi acaba