Kızlarrr bu gece 24+0 olucam 2. Gebeliğim 63 ile hamile kaldım şuan 65.5 kiloyum herkes ayına göre çok az 2. Gebelik ama karnın niye küçük vs diyolar paikolojimi bozdular ahahahaha ama ben mutluyum çünkü kızıma hamileyken 20 kilo almıştım doğuma kadar ve zor vermiştim o yüzden ne kadar az alırsam o kadar iyi sizler bu haftalarda kaç kilo almıştınız genel olarak bu haftakarda böylemi merak ettim