Baharayba Kizlar 38+4 olduk ama hala bebisimizin adina karar veremedik anlami guzel kuranda gecen bildiginiz guzel erkek ismi varsa yazarsaniz cok memnun olurum 🤗
Kamamir Baharayba egemen koyacaz. Emin , Emir , gurur , Mert, Teoman, emiray, Cahit, Kahraman, Bülent, Kamil, Mücahit, Enes , Eray, Emre,
Aselimask Baharayba Ahlas ❤️ Kur´anî ıstılahta, Allah´a halis olarak yönelip ihlaslılıkta ileri bir dereceye varmış kul demek
Daisyy Baharayba uygar, özgür, deniz, anıl, ege, kuzey 😊 ben bu isimleri beğendim eşim içinden kuzey ismini seçti şu an için bakalım daha 20 hafta var önümüzde 😊
Baharayba Ozqeeeee esimle ilk basta yigit aras dedik sonra tanidigimiz biride ayni ismi koydu diye yine vazgecti
Baharayba Selim_Alparslan bende yavuz selim istiyodum ama malesef mahallede komsumuzun oglu veremiyorum
Selim_Alparslan Baharayba bence boşver canım koyduysa sen içinden geliyorsa koy sonuçta komşun yani belki 1-2 sene sonra hiç görmeyeceksin 😂 bizimde çok yakın birisi koydu Yavuz Selim ama ben takmadım koyacağız Selim ismini çok seviyorum 👶🏼
Berraaa18 Baharayba Canım komşun yani ailenden birisi değil sonuçta herkesin çocuğu kendi evinde bence bi mahsuru olacağını sanmıyorum🤗🤰
OzgeDgnp Benimde oğlum olucak ama karar veremiyprum çok zormuş. Yigit Aras,Yaman düsünüyorum ama icimede pek sinen yok suan icin belirsizlik zor 😣
Baharayba Bayanulu mustafa asaf guzel malesef ikimizinde amcalarinin ismi mustafa oldugu icin onuda koyamiyoruz 😥
Baharayba Bltblt kayra diye bi marka var tesettur giyimde zaten aklima hep o geliyo ve erkege uygun bulmuyorum acikcasi
Seymakayaoglu benimde oglum olacak insallah adini muhammed eymen koydum allahin iz i ile eymen de diyebiliriz muhammed ismini cook istedim bu ikinci oglum o yuzden iki oglum olursa birinin adi illa muhammed olacak demistim allah nasip etti insallah sonuc muhammed Eymen 🤗🤗
Gulsum50 Ben hamza turan koyucam nasip olursa. Hanza Allahin aslani demek. Vede hz Muhammedin amcasinin adi
Sehermelisa Gulsum50 Canım bende Hamza Aras düşünüyorum Hamza ismini çok seviyorum ama bana çok ağır olduğunu söylüyorlar