Ben de gebeliğimde kabızdım ve öyle normal doğum yaptım. Doğumdan sonra 15 gün oturamadım. Doğumla ilgili hiçbir acım ağrım yoktu ama o acı ağrı beni mahvetti. Doktor ameliyat demişti durum çok kötüydü. ama olmadım tabi yeni doğum yapmışken. Sonra ilaç oturma banyosu vs geçti ama nasıl geçti bir ben bir Allah biliyor. Kızlar doğuma kadar mutlaka kabızlığınızı giderin. İkinci çocuk düşünüyorum ama benim tek korkum bu kabızlık ve normal doğum sonrası olanlar