Ayhande ilk gebeliğimde hakiki zeytinyağının asidini çıkartıp kullandım 43. Haftada doğum yapmama bebeğim iri olmasına rağmen çatlamadım. Şuan 2. Ye gebeyim yine zeytinyağı ve bu sefer arasıra kakao yağı sürüyorum yine hiç çatlağım yok. Tabi günde 4 lt su içiyorum birde. Bu arada genetik diyorlar ama annemle ablam aşırı çatlamış bende hiç yok . Ayrıca vazelin petrol ürünüdür kullanılmaz özellikle gebelikte