Hilalarzu merhaba acaba uçuk olabilir mi? Bende 22.haftamda içi su dolu kabarcıklar çıktı doktoruma gösterdim uçuk dedi ama test yaptırmıştım negatif çıktı doktorum krem vermişti geçti normal için sorun olmaz demişti tekrar test yapacak galiba ama yinede korkuyorum bebeğe bir şey olur diye içime sinmiyor negatifse bile. 35+3üm doğumda yaklaştı eşimde de siğil var hpv testimde negatif iyice beynim yandı. Senin doktorun ne diyor lezyonları yakıp normal yaparız tarzı mı konuşuyor yoksa sezaryen yanlısı mı?