Eğer siğil ve aktif lezyonsa bebeğe bulaşabilir. Bağışıklıkları çok düşük yenidoğanların solunum yoluna, gözüne, cildine ciddi zarar verebilir ve geri dönüşü yok kronik hastalığa sebep olur. Arkadaşım da bu yüzden sezaryen oldu. Siğil değil uçuktu ondaki hsv diye geçiyor ama riske atmak istemedi doktoru.