tombikdoner22 Bonnusimo çok fazl soyadı Demirhan olan tanıdığım var o yüzden çağrışım yaptırıyor söylemek istedim 🥰 sadece Demir olsa ya da Güney daha güzel. Ne isim verirseniz verin sağlıkla gelsin minik bebeğiniz inşallah🌸