Melickaya Demirhan bana ağır bir isim gibi geldi. Güney daha çok ahenkli ve hoşuma gitti. Tabi sizin kararınız 🥰
Bonnusimo Melickaya ay çok kararsızız hem öyle düşünüp hep ağır olsunda istiyoruz bakalım çok teşekkür ederim🥰
babiesmommy han her isme ayrı bi hava katıyor ve anlam olarak da güç katıyor diye biliyorum. Demirhan çok güzel 💜
Hazucak Bonnusimo demirhan ismi hem demir hem handan dolayı ağır geldi bana, güney ismi daha naif güzel ama bence başka güzel isimlerde düşünebilirsiniz
tombikdoner22 Bonnusimo çok fazl soyadı Demirhan olan tanıdığım var o yüzden çağrışım yaptırıyor söylemek istedim 🥰 sadece Demir olsa ya da Güney daha güzel. Ne isim verirseniz verin sağlıkla gelsin minik bebeğiniz inşallah🌸