Ozlmminiko bebeğim yapısal olarak iri ve makat geliş duruyor 😔 kilosu da 3500 devletteki doktorda sezeryan dedi özelde gittiğimde sezeryan dedi. Bende dua ediyorum ki en azından tersse bile suyum felan gelsin de süt olması için vücut uyarılsın diye 😔