Hacerr soyle soyleyim ozel doktora gidiyorum. 35. Haftamda tansiyon yukselince zeynep kamil dogum hastanesine yonlendirdi orda 3 gun yatis yaptim orda da yaptilar cati muaynemi.
Bu hafta ozel doktorum yapti. Abartilacak bir sey degil aslinda kendini kasmamak gerekiyor sadece.