hatytuncer Merhaba. 5 haftalık gebeyim şu an için hiçbir belirti yok uyku ve halsizlik dışında. Sizin ne zaman başladı belirtileriniz?
EsoMom_ hatytuncer hiç takılma bende aynı durumdayım hiç bişey yok bulantı vs. Normalde öğlene kadar uyudum hamilelikten sonra sürekli sabah erken kalkıyorum hiç kendini korkutma pozitif düşün canım 🥰🥰🥰
Royem62 hatytuncer 6. Haftada kusmalarım başladı şiddetli bir şeklde 13.Haftaya kadar sürdü canım 16. Haftadayım hala da kusmalar devam ediyor daha tam geçmedi malaesef …
Sevinc44 hatytuncer 5 haftalıkken öğrendim ben de. 6-7 gibi bulantılarım ve yanma başladı 🥲 kusmam hiç olmadı. İnanılmaz uykum geliyordu ki hala öyle 25+3um 🥰
hatytuncer Cuma günü kontrole gitmiştim ve kese gözüktü herşey yolunda dedi doktor ancak bulantı kusma tarzı hiçbir belirti yok şu an
hatytuncer EsoMom_ çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız bende öğlen çok uyuyorum sürekli uyku halindeyim 🥰
hatytuncer Sevinc44 ben çok erken öğrendim prolaktin tedavisi görüyordum o yüzden yeni 5. Haftaya girdik ve bu haftalar hiç geçmiyor okuduğum herkeste bulantı kusma vs olunca bi tedirgin oldum sormak istedim
EsoMom_ hatytuncer ben uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum valla bende de belirti yok sadece göğüslerinde ağrı ve bek ağrım var o kadar 😀😀😀
Sevinc44 hatytuncer ayy kendinizi hiç şartlamayın, herkesin süreci farklı sonuçta. Ne kadar geç o kadar iyi 😀 Bi arkadaşımda gram bi hamilelik belirtisi yok benden 3 hafta geride.
EsoMom_ hatytuncer bende bugun 6 haftalık oldum dün kese gördüm sorun olsa doktor söylerdi sadece çilek ve ceviz midemi bulandırıyor onun dışında bişey yok dedim yemesende olur onlardan dedi doktor Bence çok dillendirmeyelim böyle iyiyiz böyle gitsin 😀😀😀😀
Gg5348 hatytuncer benimde o haftada hiç belirtim yoktu birkaç hafta sonra bir anda kusmaya başladım ama illa olacak diye bir şey yok hatta inşallah olmaz ben sonrasında 9 ay kustum çünkü 😄
lnbahar hatytuncer canım ben 9 ay boyunca bir kere bile ne kustum ne midem bulandı yani olabilir herkesin bünyesi farklı. Tek hamilelik belirtim ishal olmamdı şaka gibi ama 🤣🤣🤣