zeynephkn07 Kızlar eşim Baybars isminde bayağı kararlı farklı bir fikir asla kabul etmiyor sizce ağır gelir mi bebeğe ya da isim nasıl?
Serenityyy1 İki isim düşünseniz ikinizin de dediği olsa daha iyi bence ama tabiki erkeklerin dediği olacak illa sanki onlar doğuruyor
Erurtane zeynephkn07 senin içine sinmeli annesi olarak kesinlikle içine sinmeyen ismi koymanı önermem benim eşim de Alparslan istiyor küçücük köyde 10 tane Alparslan var ben de öz Türkçe isim istiyorum ama Alparslan değil yani no
seymanuurr Barlas, Aybars duydum ama bu biraz değişik geldi belki söyledikçe kulağınız alışabilir 🤷🏻♀️
hhllyyaa zeynephkn07 sağlıkla doğsun inşallah ben hala vazgeçirme çabalarındayım baybars diyo başka bişey demiyo😂
zeynephkn07 @hhllyyaa ben isme ısındım ama bayağı araştırdım anlamını falan beğendim artık seviyorum yani 😍