Merhaba kızlar, siz de dinlediniz mi? Ben bazen dinliyorum. Araştırdım öyle kötü bir etkisi de yokmuş. Doktoruma da sordum. Bazen uzun süre hareket hissetmediğim de yapıyorum genelde. İlk başta inanmamıştım ama baya güzel bi duygu. Orda minik kalbini duymak :) bu ara da 19+3 üz 🥰🙏