Girlmama benim-kalbim-o instagramda bir sayfa var toffersbaby herkes çok beğendi aşırı kaliteli kumaşı da bayramlığımızı da yine aynı sayfadan aldık doktorumuz çok kokoş bir kız bu ya dedi hatta 🥰
benim-kalbim-o Girlmama yaa çok hoş gerçekten ☺️ teşekkür ederim bi bakayım bende kumaşı yaza uygun mu peki yaz bebeği olacaz çünkü 😊
burcuyilmazzz38 Dileminiz ebelerin en sevmediği takım güpürlü takım çok rahatsız edici gözüküyor bebek ıcın doğum okulunda ebeler gelin mi ediyoruz bebek mi giydiriyoruz bellı degl demıstı böyle takımlar ııcn
ikibaloglanannesi Seher_blk Ben düz renk aldım beyaz. İlk bebeğimde de öyle almıştım renk olarak bu bebeğime de öyle yaptım. -Beyaz patikli tulum -Beyaz çıtçıtlı zıbın -Beyaz çorap -Eldiven+Şapka -Nisan ayı olacağı için bu doğumum ince penye battaniye koydum -Yenidoğan bez Bu şekilde hazırladım hemşire için. İkinci kez devlette olacak doğumum.
Sedakrt Seher_blk İsimli müslinlerden düşünüyordum ama aşırı pahalı geldi böyle birşey alıp yastığına isim yazdırdım 👼
ipekmom_ ErsBegAs arkadaşım ağustosta doğum yaptı uzun kollu takım giydirip müslin ve ince penye battaniyeye sarmışlardı
Gokturkmom_ Seher_blk Ben isimli takımı odaya gelince giydirmiştim , ilk verdiğim takım çok çabuk kirlenmişti 🙃
Seher_blk Gokturkmom_ evet doğru hatta kan olabiliyor ya benimki de öyle olmuştu şimdi siz söyleyince aklıma geldi
Beri-4835 Seher_blk LCW den böyle bi takım aldım ama battaniyesi ince extra kalın battaniye koyucam ve şapkası biraz büyük gibi şapka koyabilirim yedek.
Happyka burcuyilmazzz38 katılıyorum size daha vücudu alışkın değil öyle kıyafetler sadece resim çekmek için güzel
AdaEcem burcuyilmazzz38 süs ve gösterişten ziyade pamuklu ve bebeğin rahat edeceği, rahat giydirilecek ve iklime uygun olmalı bence👍 Temmuz sonu doğum yapacağım benm ilk defa yaz doğumu olacak. Pamuklu yumuşak takımları seviyorum
Ceydaaas1 İsim yazılı takımı ikinci gün mu giydirmeliyiz ilk hemşireye vereceğimiz farklı mi olmalı kan falan leke olur diye bir tane isim yazılı zibinli uzun kollu altı olan takım aldım 10 parçadan oluşuyor başkada almalimiyim
Moomtoobee Ceydaaas1 tabi en az 2 3 takım ayrı koyun isimliyi ikinci gün giydirin bence temiz temiz bende öyle yaptım 3 takım koydum Bi de hastanenin kendisinin verdiği Bi tulum set var doğumda onu giydirip çıkarıyorlar
Yarensmom Ceydaaas1 ben hemşireye verdim ilk isimli takımını giydi sonrada o takımı çıkarıp yıkamadan sakladım 🥹 hala bebek kokuyor kızım 7 yaşında büyüyünce ona gericem
zynpknt seydabal_60 ya sanırım ayrı ayrı alt üst tulum vs olarak var ama takım olarak bulamadım pierre cardin hastane çıkışı yazarsanız belki çıkarr☺️