Seher_blk
Ben düz renk aldım beyaz. İlk bebeğimde de öyle almıştım renk olarak bu bebeğime de öyle yaptım.
-Beyaz patikli tulum
-Beyaz çıtçıtlı zıbın
-Beyaz çorap
-Eldiven+Şapka
-Nisan ayı olacağı için bu doğumum ince penye battaniye koydum
-Yenidoğan bez
Bu şekilde hazırladım hemşire için. İkinci kez devlette olacak doğumum.