Esahan bende normal doğum yaptım ama kişiden kişiye yada bebek kilosuna göre değişen bir şey sanırım çünkü benim bebeğim 4030 gr doğdu 2 dikişle atlattım ben. Kesiyi hissetmedim bile, bacağıma bir iğne vuracaklarını söylediler neden dedim dikiş atılacak, uyuşturmak için dediler o zaman kestiklerini anladım. Ben sonrasında da ağrı, acı hissetmedim sadece oturup kalkarken sızı oluyordu o kadar ☺️