zgeGen Endegerlimoglum yan gelip yatanlardanım 37. Haftaya kadar çalıştım sadece ama yinede çıkmadı 😁😁 merak etme yanlız değilsin 39+4 üm
Endegerlimoglum zgeGen olsun yine iş hayatın varmış hareket sayılır bi nevi😅😅😅😅 bende 39+2 oldum acilmam bile yokmuş ah ah
zgeGen Endegerlimoglum allahtan iş vardı 😁😁😁 yoksa 100 kilo bitirirdim şimdide iki gündür adet sancısı gibi ağrılar pluyo öle yani
zgeGen Endegerlimoglum açılmayı bende hiç sormadım muhtemelen yoktur 😁 14 şubatta 40 olcam randevum var baklm
Endegerlimoglum zgeGen bende de oluyo o ağrılar ozellikle dun hic gecmedi. Ama şiddeti de artmadı cok arada kaldim
Ballilokmasi [bilinmeyen] merhaba ben de 30. Haftamdayım bebeğim yan gelip yatmış döner inşallah dimi
Endegerlimoglum Betlab ben cok sevdigim icin saymadan yiyodum. Genelde tekli sayılar olarak 3-5-7 tane yiyin diyolar. Ama benim 10u buluyo