Endegerlimoglum ArslanlardanEsra evet ben geç başladığım için hergun yapmaya çalışıyorum. Doguma kadar ne kadar yaparsam o kadar iyi. Suresi az oluyo 3 4 dakika ama olsun 🙈🙈🙈
Endegerlimoglum nursena amin inşallah hepimiz sağ salim aliriz ❤❤❤ bende çok şey yapıyorum ev temizliği vs ama tık yok
nursena Endegerlimoglum hiç beklemediğini an olur canım ben pazartesi yatış yapışcaktı onu beklerken bir kaç gün önce çarşamba dan sancım tuttu
Endegerlimoglum Betlab hurmaya 35. Haftada başladım. Squat da 30. Haftalardan az yapiyodum son haftalar daha sık yapmaya basladim
Beriliko GlayKo benimde çatı yapıldı bugün açılmabaşlamış haftayı görmez dedi bakalım inşallah bu hafta doğar kilo alıyoçok
Coolmom GlayKo aha da ben bugün akşam gidiyorum sezeryan yolu gözüktü arkadaşlar dua edin bize🧿❤️🙏🏻🤰🏻
Hilalkyss Endegerlimoglum alla allah nasıl yapmaz ya ya uygun değil Çatın son anda mı sezeryana alacak seni bende devlete gidiyorum ama yapıyorlar
bsrm Endegerlimoglum bende 39 6 yim ne gelen var ne giden gece cok hareketliydi 2 den 5 e kadar baya baya durmuyodu acaaba gelcek mi dedim yine yok . Carsamba sinile denicek doktor
Totuu Ben de 39. Haftami bitiriyorum ama hic bir belirti yok.ara sira adet agrisi gibi agri gelmis gibi yapinca seviniyorum ama malesef hic bir sey yok.9ay boyunca hep haraket etdim.son zamanlar gunde 1-1.5 saat yuruyorum,ev isi falan ama tik yok.cok kilolu olur ya da suni sanci filan yapilir diye korkuyorum yoksa benim icin bir sakincasi yok
Deniz425 Totuu Ben de 39. Haftaya girdim aynı durumdayız suni sancı olayı sıkıntı bence de. İnşallah bi avazda kurtuluruz. Benim ilk çocuğumda da sancım yoktu bir gecede 3 saat içinde sancım geldi ve doğurdum 39 biterken. Hiç belli olmuyor yani.
Endegerlimoglum Totuu aynen ben de öyleyim. Içerde durmasindan yana sıkıntım yok ama suniden felan endisem var