icmimaranne canım evlenmeden önce hep günü gününe oluyordum yani mesela ayın 5′inde oluyorsam diğer ay da 4-5-6′dan birinde mutlaka oluyordum iki günden fazla geçtiği olmuyordu fakat evlenince düzenim bozuldu bazen 3 gün erken oldum bazen 3 gün sonra hatta en sonki adetimde 14 gün gecikmiştim bana “çocuk arıyordur” dediler yani rahim bebek arıyormuş eski inançlara göre 🥹 ama ilk defa bu ay ovulasyon testi denedim ve orda çıkan sonuçlara göre ilişkiye girdik ve ovulasyon denediğim ay hamile kalmış oldum şaka gibi ama gerçek