Gg5348 Busra2013 ben de o haftalarda hissetmiştim karın bölgesi kilolu değilse daha çabuk hissediliyor demişlerdi ki sizin 2. Gebelikmiş onun da etkisi olabilir
Gg5348 Busra2013 çok normal o dönem düzenli his olmaz ki zaten 20li haftalarda bile düzenli his olmuyor ilerleyen zamanlarda da nefes aldırmıyorlar🤗
zynpknt Busra2013 ben aynı şeyi 13.haftada yaşadım doktorum mümkün değil bağırsaklarındır dedi o daha aşırı küçük dedi ama bence bebekti 😂😂 ama doktorum öyle dedi