Busra2013 13+4 haftaligim simdi baklava yedim uzaniyordum sol tarafta gobegimin alti kasigimin ustu balik kayar gibi oldu 2 defa bebekmi acaba ikinci gebeligim
Ozgekiz Busra2013 benzer şeyler oldu bu gebeliğimde, ilk gebelikten de tecrübeli olunca aaa bebeği çok erken hissettim falan diye düşünüp doktoruma sordum. 17 en erkeni Özge, sen benzetiyorsun dedi😇
Busra2013 Nilsumom sizinii hafta normalde ben daha 13 haftalik oldugu icin sasirdim ikinci gebelik olabilir dedim bilemedim
Busra2013 Ozgekiz haha valla bende bilemedimki iki defa oldu Bidaha olmadi ama bagirsak hareketi fln degildi ilk kizimdan bildigim icin bebek hareketi gibiydi
Ozgekiz Busra2013 çok iyi anlıyorum hatta ara ara hissediyorum ben de bir şeyler 10+ li haftalardayim ama mümkün değil diyor doktorum 😄 bebek 3 cm, sana kendini duyurmaya gücü yetmez dedi 🥹 kıyamam küçük çilek taneme
petronix Busra2013 Benimde 2. Gebelik bende aynısını yaşadım bebek harekiymiş😌 ben 16+3 siz daha erken hissetmişsiniz ne güzel.
Gg5348 Busra2013 ben de o haftalarda hissetmiştim karın bölgesi kilolu değilse daha çabuk hissediliyor demişlerdi ki sizin 2. Gebelikmiş onun da etkisi olabilir