Kızlar bu sabah erkenden kan verdim ve değerim 119 çıktı 🥺🙏 İnşallah 2 katına artar. Herkese duaları için teşekkür ederim 🫶 Bu arada 2 ay önce düşük yapmıştım kalbi durmuştu sonrasında tromofili paneli baktırdık ve evet pıhtılaşmam varmış. Doktorum hemen kan sulandırıcı iğne başlattı iftardan sonra başlıycam inşallah bu iğneyi vururken dikkat etmem gerekenler nedir bilenler var mı acaba 🥰