Zeynep2525 bizde çok çektik sarılıktan.. sarılık olan bebek uyanmaz hep uyur uyandırması çok zor olur ben saat başı emzirmek için uyandırdım 2 saat falan değil Saat başı besledim. Anne sütü artı mama verdim kusana kadar hep doyurdum evet çok zor anne için de ama sarılık bu şekilde düşüyor maalesef biz bir de bir gece hastanede kaldık Fototerapi gördük ilk on gün çok önemli on gün geçtiyse o kadar önemli değil çünkü on günden sonra beyinde hasar bırakmıyor