normal malesef takip et doğum düzenli sancıyla başlar . Ki ben düzenli kasılma sancı çektim 37 den sonra özellikle ve halen geçmedi hafifledi düzeni bozuldu 27 den sonra sancım başladı 37 den sonraki olan düzenli sancı Mahvetti beni halim klamadi hicbiseye . Aynı günümüz vajinaya baskı Aşırı başladı bakalım bı kaç saatir n’olacak