Gizemnurnr Kızlar dün gece sağ karnımın altına bıçak saplanıyor gibi ağrılarım oldu şimdide vajinamda ağrı var tuhaf tuhaf baskı hissi doğum belirtisi olabilirmi
Ozlem1307 Gizemnurnr ağrın kaç dakika da bir gelip gidiyor bunu takip etmen gerek ve nişan geldi mi ( kan gibi kahverengi koyu bir leke) ben doğurmadan önce bu şekilde olmuştu
Ozlem1307 Gizemnurnr adet sancısı gibi bir sancı olur bir gelip bir gider bir kaç dakika arayla önce hafif hafif sonra yavaştan sancı şiddetleniyor ben sancıyla beraber lekelenmeyi görünce direk doktora koştum 1-2saat sonrada doğurmuştum 😂
Gizemnurnr Ozlem1307 inanirmisiniz ben regl sancısı in nasıl olduğunu hatırlamıyorum 2. Doğumum olacak ama o sancıları hatırlamıyorum çok yalancı sancım oluyor ayırt edemiycem diye korkuyorum q
Ozlem1307 Gizemnurnr korkmayın birşey olmaz Allah ın izniyle zaten doğum sancısını anlarsınız belli aralıklarla olur çok fazla kafanıza takmayın dayanamicak gibi olursanızda bi acile gidebilirsiniz
Mmirel Gizemnurnr seni o kadar iyi anlıyorum ki bir de şey diyorlar 2. Doğumun nasıl anlamazsın 😂😂😂anlamıyorum işte yani napıyım 😂😂
Neslivebebegi Gizemnurnr bende de var onlar haftalardır. Doktor doğum sancısı gelince anlarsın dedi. Vücudunuz doğuma hazırlık yapıyor muhtemelen az kalmış rahat olun kafanızı dağıtacak birşeyle uğraşın dinledikçe vakit geçmiyor daha artıyor o ağrılar.
Gizemnurnr Momellaa alt karnimda ağrı var vajinamda batma hissi ağrı var ayağa kalkinca daha çok oluyor bide popomda ağrı var 😥
Momellaa Gizemnurnr doğum gibi değil ama yinede takip et bıcak kesiği ağrısı olursa sezaryen kesiği bölgesinde bekleme git