Eylul41 merhaba öncelikle hayırlı bayramlar. Kaçar yıl arayla sezaryen oldunuz? Kaçıncı haftada kaybettiniz yavrunuzu? Ve kaçıncı çocuktu? Ben de benzer bir durumdayım. Yaşayan tek çocuğum var sezaryenle oldu. Sonrasında bir dış gebelik laparoskopili. Sonrasında erken doğumla kızımı ömrünün 8. Gününde kaybettim. Henüz kırkı bile çıkmadı 😔. Merak ettiğim şu bir daha gebelik düşünürsem ben de mi dikiş attıracağım. ilk çocuğum normal zamanda oldu, Kızım da ise su sızıntısı farkedip doktora gittim doğum başlamış koryoamniyonit olmus.