Musilk-1 estradiol 0-30 menapoz değil. Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım hormonlar bir bütün olrak değerlendirilir. Fsh 20 üstü olmalı menapoz demek için ayrıca anne,anneanne,teyzenin gibi özellikle anne tarafı akrabaların menapoz yaşı da önemli. 28 günde bir adet olan birisi için adetin 3.günü estradiol 20-30 üstü beklenir. Hatta 50 üstü de düşük yumurta rezervi diye düşünülür. Ama 30-35 gün arası regl döngüsü olan birisinin yumurtları da geç olgunlaşacağı için estradiol o civarda olması normaldır. Benim bir ay 15 çıkarken başka ay 48 çıkabiliyor ve fsh amh hormonum gayet normal. Ve değerim 48ken de 15ken de prof.dr ile yaptığım görüşmelerde çok iyi olduğu söylendi. Lütfen bu tarz yorumlr insanı depresyona sokar yapmayın.