cansyu momkrm19 bende yine yazdı oğlumu da aralıkta doğurdum buda ekimde doğacak Allah nasip ederse ve inan yazın hamilelik hiç çekilmiyor 🥲
zynrn cansyu benimde 191 kaldı yazıyor ama ikiz olduğu için büyük ihtimal bir ay erken doğarlar bu durumda benimde 160 falan olmuş oluyor 😀