Kubra001111 benimki 10 iken doktorum ilacımı arttırmıştı size niye hiçbir şey vermiyorlar şaşırıyorum üstelik ben aşşırı halsiz bitmiş hissediyordum ilaç sayesinde kendime geldim hatta bu değerlerde serum takıyorlar diye biliyorum bence bi hastaneye gidip serum taktırın doktorunuza danışıp. İnşallah çabucak yükselir değerleriniz onun haricinde de cevizde kırmızı ette falan demir var diye biliyorum bunları tüketirken yanında yoğurt vs gibi kalsiyum içeren şeyler tüketmemeli limondur portakaldır çilektir içerisinde c vitamini olan şeyler tüketmelisiniz ki emilimi hızlansın sabahları bir kaşık pekmez aç karnına keçiboynuzu pekmezi de demiri yükseltiyor bunu da içine bir kaç damla limon sıkıp içerseniz daha çok yararını görürsünüz