Kubra001111 Kızlar Demir ilaci kullanmama rağmen demirim düşük çıktı 5 değerim, nasıl yükseltebilirim
babymom1_ Kubra001111 asla ilaç kullanmayan ben her doğal yoldan beslenen şişelerce pekmez bitiren ben 34 ve 35 haftamda zorunlu bir şekilde serum verdiler ve ilaç kullanmam gerektiğini doğuma az bir süre kaldı yoksa çok kan kaybedersin dediler şuan mecburi kullanıyorum sanada tavsiyem araştırma hastanesine gidip direk serum iste onlar ücretsiz takıyorlar ama özelde 1000 civarı falandı
Su123 Kubra001111 bende ilk doğumda serumla yükselttim 1 di hiç yoktu hatta eczaneden ilacını alıp serumla taktırmıştım yükselmişti
Minnakpopus Kubra001111 bu değerlere düştüyse ne yaparsan yap besinle ilaçla yükseltemezsin. Yok pekmez yok et olmuyor yani senelerce uğraşıyorum ben bu durumla en son damardan takviye aldım ve yaşadığımı hissettim inan. Bir devlet hastanesi dahiliyeye git bu değerle zaten ücretsiz hemen takarlar.
Kubra001111 babyylve_ ilaç kullanmamda sıkıntı yok ama tahin pekmez gibi et tavuk tüketiyorum yeşillik genelde yemeğin yanina salata falan yaparım sağlıklı beslenmeye çalışıyorum şaşırdım o yüzden
Kubra001111 babymom1_ doktorumla görüşüp serum takviyesi talep edeyim özel takipliyim ona göre devlette yaptırırım yaa dikkat ettiğim halde ben nasıl böyle oldum kase kase tahin pekmez bitiriyorum
Glhayat_54 İlac değişikliği yapmanız lazım, Hap,şurup ve serumla takviye.. Şurubu biraz içmek zor oluyor çünkü kan gibi görüntüsü ama işe yarıyor. Ve demire iyi gelen yiyecekler tüketmelisiniz.
Kubra001111 Glhayat_54 netten araştırıp yiyeceklere dikkat edeyim ama sağlıklı da beslenmeye çalışıyorum abur cubur da tüketen biri değilim şaşırdım
Kubra001111 Su123 yaa nasıl bu degerlere düşüyor ben evde iş yaparken çabuk yoruluyorum bundan mi kaynaklı acaba enerjim öyle pek yok
Kubra001111 Minnakpopus doktorum sadece ilacını düzenli kullan demire faydalı şeyler tüket dedi 2 hafta sonra kontrolüm var ozaman doktorumla görüşünce çabuk toparlanması için serum ihtiyaç var mı diye sorayım doktorumun bilgisi olmadan da hareket etmek istemiyorum ilk gebeliğim
Minnakpopus Kubra001111 Anladım canım sen bilirsin tabi yinede ama buna rağmen doktorun gerek yok derse mutlaka başka doktora danış yani riske atılacak bir durum değil çünkü bebek zaten depoları dahada boşaltacak
Damla_g28 Kubra001111 bebişim ben şöyle fark ettim toprak yemek istedim ve aile doktorumda kan verdim
Su123 Kubra001111 evet bende öyleyim ikinci gebeliğim kesin diptedir yine doktora sorduğunda ondan kaynaklanıyor demişti bebek annede ki vitaminleri aldığı için değerler düşüyor
Kubra001111 Minnakpopus doğru haklısın şu an 27+4 haftalık hamileyim daha da düşmesinden endişe ediyorum
Minnakpopus Kubra001111 senin yaptığın herşeyi bende yapıyordum. Tencerelerime kadar değiştirdim has demir döküm kullanıyorum demir tableti yemek pişirirken içine koyuyorum sonra ne bilim sabah ilk suyuma bazen çıra bazen demir tablet kullanıyorum et yiyorum yanında bol yeşillikli salata vs ama olmayınca olmuyor yani dolmuyor o yüzden ihmal etme lütfen. Ben gebelikten önce 4 serum takviyesi aldım gebe kaldım takipteyim suan değerlerim iyi şükür ama düşmeye başladığı an tekrar takılacak 1 senelik raporum var çünkü
DuruDefne_mommy Kubra001111 bundan 1 ay önce kadar gebelik planlaması yapıyordum ama olmamıştı doktora gidip kan verdim demirim 4 çıkmıştı herkes bu degerle hamile kalamayacagimi söyledi ümitsizliğe kapıldım doktorum hemen ilaç başlattı günde 2 tane içiyorum gyno ferro sanol ismi.Bu ay tekrar kan verdim hem hamile olduğumu hemde demirin 10 a yükseldiğini gördüm çok şükür tabiki bunların yanında beslenmeme de dikkat ettim
DuruDefne_mommy Melike26 Kullandığım ilaç sayesinde 1 ayda 4 olan değerim 10 a yükseldi yükselebilir yani
Tgb_smh Kubra001111 İnan aylardır ilaç kullanıyorum gram yükselmiyor düzenli kullanıyorum üstelik sabah akşam ben anlamadım bu işi bu kadar ilaca nasıl yükselmez.Doktorum demir ilacı kullanmıyor musun diyor kullanıyorum diyorum o zaman günde iki taneye çıkaralım diyor zaten iki içiyorum diyorum.İlac değiştiriyor başka ilaca geçiyoruz yine aynı yine aynı
Minnakpopus DuruDefne_mommy çok sevindim senin adına yükselmesine ama 10 da yüksek bi değer değil arkadaşım. Ki ayrıca o süreçte hamilelik döneminde değilmişsin. Yani asıl takibin hamile kaldıktan sonra başlıyor bebek çok çabuk annenin depolarını boşaltıyor. Zaten yükselmeyen bir değerinde varsa vay halimize. Yoksa hamilelik döneminde istisnai durumlar hariç çokta normal değil bu değerle ferritinin daimi yükselişe geçmesi. Sende takibini aksatma lütfen. Bu değerlerle doktorum bana canlı cenaze demişti 🤦🏻♀️🤦🏻♀️