Pitircik2602 Gebelik şekeri çıkan anneler kaçıncı haftada doğum yaptınız ? Normal doğum mu oldu yoksa sezeryana mı aldılar ?
Nilayy95 Pitircik2602 normalde doktorum 38 de alacağını söylemişti şekerden dolayı ama şimdi 39.haftayı da bekletmek istiyor, ama ilk gebeligimde bebeğimi 37+2 de aldırdım dayanamayıp kiloluydu, yani bu bebişiminde 39.haftayı görmeyeceğini düşünüyorum
Ozgekiz Pitircik2602 normal doğumla 37+2 de doğurdum 😊 ama benim şeker hariç sorunlarım da vardi o sebeple azicik erken oldu
anneoluyorumm13 Pitircik2602 henüz doğum yapmadım ama doktorum erken doğum yapma ihtimalimin çok yüksek olduğunu söyledi
m_mervee Nilayy95 şuna kaç haftalıksın ilki kaç doğdu 🙂ikincisinin gelişimi nasıl benim şekerim yok ama doktorum diyabet belirtilerin fazla uzatmam böyle devam ederse diyor benimde önce 38 dedi şimdi 39 a kadar bekleyebiliriz dedi ben taşırken zorlanıyorum 🥲
tazeannesese tatlibebegim_ hadi ya umut oldunuz bize açlık kaç çıkıyordu, insülin kullandınız mı ya da diyet le mi ilerlediniz
Cnsl111 Birinci de vardı iri bebek dediler hep sezeryan alındım ama hiçte iri değildi 3860 doğdu 40+0 da
Ozgekiz Busetacir benim serklaj vardı, 37+0 da dikiş alındı, 2 cm açıklık vardı. Doktorum eve gönderdi. Ertesi gün suyum geldi, hastaneye gittim hemen 😇 yani benim doğumum daha 21.haftadayken başlamıştı 🥹
tatlibebegim_ Pitircik2602 inşallah sıkıntısız bi şekilde doğum yaparsınızz sizde 38+5de 3445 gr doğdu son haftalara doğru az gram aldı çok dikkat etmiştim doktor dikkat et demişti