Cugulibinnazzz
Oğlumu 15 te hissetmeye başladım evet pıt pıt vuruyordu . Hiç durmazdı gece gündüz. Tatlı türü beslendiğimde aşırı hareket ederdi. Gerçi açkende kıpır kıpırdı. Şimdi hiperaktivite sınırında aşırı hareketli bi oğlum var. Şuanda kız 15 hafta hamileyim hareket yok hala ama böyle kayma hissi gibi şeyler hissediyorum ama kız olduğu için daha geç hissedeceğim sanırım