Mommywolf Dediğim gibi duş alın evde yürüyün biraz. Doğum sancısı 5 dk da bir girer aniden nefes keser sonra durur tekrar olur bu şekilde devam eder
Sudezeren81 nurisssko evet çok rahatsız edici bisn önce uyumak istiyorum eşim uyuyor yanımda boğasım geliyor şuan 😂
nurisssko Sudezeren81 ay benimkide öyle bide bisey olursa uyandır diyo sağol paşam benim çok naziksin 😂😂 yarın sabah doktor kontrolüm var doğurmak istiyroum artık valla bittim ya😂
Elis27 Sudezeren81 belden kasıklarınıza vuran kasılma ise dk tutun kasılma 1 dk ve üzerinde ise dogum sancısıdır . Eger 1 dk altı ise dogum sancısı değildir .
Sudezeren81 nurisssko benimde 4 nisanda nst giricem normal doğum dendi hareket yapıyorum çocuk hayla dönmedi bakalım bende bian önce doğurmak istiyorum 😂
nurisssko Sudezeren81 benimkide geç dönmüştü inşallah sağlıkla alırsın kucağına.bende normal istiyorum ama Şuan hiç açıklık yok dedi geçen bakalım hayırlısı 😂
nurisssko Sudezeren81 ben 1 aydır uyuyamadığım için bana artık garip gelmiyor :(duşa falan girdin mi rahatlatır biraz
nurisssko Sudezeren81 benimde aynı şekilde ağrıların şiddetinde artma , suyun gelmesi kanama yoksa sakin ol.bende aynı şeyleri yaşadığım için suan söylüyorum doktorum böyle söylüyor gece gündüz arıyorum kadını 😂
EFLiN_belinay 28 nısan sezeryan günüm verıldı kız beklıyorum 3. Gebelık kızımın adı EFLiN belınay olucak Almanyada selam dualarla Allah herkezı yavruna sağ selamet kolaylıkla kavuştursun Inş
Busilata Haftada bende de gece 12 de başlayıp sabaha kadar süren hatta başta 5 dk da 1 gibi gidene ağrılar vardı gece 1,5 a kadar durdum devam ediyordu sonra uyuyakalmışım o an belden ağrı kasıklara vuruyordu sonra yine bekledim tekrar uyuyakaldım 4 gibi uyandım artık sürekli bi bel ağrısı vardı 1 saat durdum suyum kanamam vs yok geri uyumuşum sabah 8 de kalktım hiçbir şeyim yoktu. Doktor da bana gittiğimde eğer doğum sancısı olsaydı uyutmazdı seni dedi